Någon Ska Dö!

Klockan börjar närma sig halv två på natten, på fyran mot Gullmarsplan sitter 4 halvfulla, hungriga och allmänt schletna ungdommar... Någon droppar den underbara ideén att göra ett latenightvisit till Falaffelkungen på Sveavägen... Jag som tidigare nämnt hade precis fått min feta skatteåterbärning och slog på för fullt med en mixrullemenyallttingpåmedrismellanstarksåsenklickhomosochlingondricka hela kalaset gick på 47 svenska riksdaler de vill säga 7.21 dollar för alla internationella läsare. Jag vandrar sedan mätt och belåten hem och de ända jag kunde tänka var "skatteåterbärning rocks my socks"

image16


Så varför den utstående rubriken då? Jo för att imorse gick jag upp för att  med min mixrullemenyallttingpåmedrismellanstarksåsenklickhomosochlingondrickastinkade andedräkt  pussa på mitt skatteåterbärningsbrev, när jag ser att de var ingen jävla återbärning! De var bara bärning ingen åter! De tog fucking 34 spänn från mitt konto jag hatar skattemyndigheterna! De har ingen rätt! Och nu har jag redan bränt de pengarna jag trode hade fått!

De blir snabbmakaroner resten av veckan om min budget ska gå ihop nu...

Mister Fredrik stadsminister, jag varnar dig... jag är inte på happy mood nu, och de är ditt fel... Rädda dig själv medans du kan!

Kommentarer
Postat av: BB

haha, good combo. Men du glömmer nämna upphovsmannen. Jaja, låt gå för den här gången.

2008-02-03 @ 20:30:32
Postat av: Anonym

men du, du missade en klick aioli i brödet. Your loss..

2008-02-03 @ 20:33:43
Postat av: Ludde

Big Brother?

Postat av: Harald BlondY^^

Yo Ludde såg dig logga in en snabbis rung klockan 20 över elva (nyss) och hann inte skriva ngt. Såg däremot ditt bloggnamn och tänkte what the heck. Måste bara säga (av de 4-5 inläggen jag tog mig igenom) att ditt sätt att skriva är uppiggande på ngt sätt, för nyss var jag sjujäklans trött. dessutom stimulerar du en med dina stundtals mycket verbala meningar. good reading och keep on going, hope 2 c u soon och alla andra engelska uttryck som kan klämmas in i en mening! /H

2008-02-04 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback