Mitt Liv Som Dykare

Mitt Open Water Diver licence damo just ner i postlådan! Jippie!
Imorgon blir det ut och dyka i Brunnsviken som gäller för min del, om jag har tur kanske jag kan se lite alger, vem vet kanske till och med en firre... Anywho kommer de kännas jävligt segt om man dyker i Sverige efter att ha gjort de i Thailand..

image21  
                                              Sverige (Med lite tur)                                                                  image24           
Thailand (en Vanlig Dag)

Kommentarer
Postat av: Marisa

haha, och själv dyker man i dessa thailändska korallrev nästa vecka!

Postat av: Adam

haha, padi open water diver. detta enda man kan få syn på i sverige är en 10 år gammal red bull burk som någon har satt fast på en pinne,då har man tur. annars är det bara mörker och åter mörker.

2008-02-06 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback